Studenti navrhli marketingovou kampaň

  • by

Studenti FTVS navrhli marketingové kampaně pro letošní ročník

Kdo jiný by měl mít ke studentům blíže než samotní studenti. A tak jsme letos do přípravy propagace soutěže 4×4 Land Rover ve školách zapojili studenty FTVS oboru management sportu, které učí marketing jeden z členů naší odborné finálové poroty.

Připravili jsme pro ně semestrální projekt, jehož zadáním bylo zpracování návrhu pro marketingovou kampaň této soutěže pro ročník 2019-2020.  Do projektu se zapojili studenti druhého ročníku a 8. ledna 2020 jsme se s nimi sešli na představení a obhajobě  jejich návrhů.  Do odborné poroty kromě ředitele 3E Praha Engineering, pana Josefa Malého, zasedli marketingoví pracovníci 3E Praha Engineering, manažer soutěže Petr Hedrlín a vyučující studentů pan Josef Voráček. A nesmíme zapomenout uvést, že úspěšná obhajoba byla podmínkou pro získání zápočtu z předmětu, takže rozhodně nešlo o nějakou formální záležitost.

Každá skupina studentů měla 10 minut na představení svého projektu a popis aktivit, které by do marketingové kampaně navrhli, v závěru své obhajoby pak odpovídali na otázky porotců.

Musím přiznat, že mě studenti velice příjemně překvapili. Všechny studentské týmy přinesly zajímavé inspirace a podněty, které se určitě stanou součástí naší propagační kampaně a která v lednu odstartuje. A zejména ty nejlepší prokázaly, že je toto téma opravdu „chytlo“ a tak jsme mohli vidět videa na podporu propagace, která studenti natočili,  seznámit se s výsledky průzkumu, který tým provedl mezi studenty středních škol nebo posoudit návrhy připravených soutěží na sociálních sítích  na podporu propagace.

Většina týmů neváhala při své obhajobě využít i prostoru pro svůj vlastní „marketing“ a tak místa mezi nejlepšími obsadili zástupci marketingových agentur a týmů s názvy Jezinky (ryze dívčí tým), Jarní vánek, Tereza a 2T.

My, jako porota, jsme si odnesli řadu cenných nápadů a inspirací a věřím, že i pro studenty byl tento netradiční způsob získání zápočtu zajímavý a podnětný, někteří z nich projevili zájem  o zapojení do skutečné kampaně. V následujících měsících tak můžete posoudit, jak se jim to povedlo.

Děkujeme panu doktoru Voráčkovi za možnost zapojit studenty FTVS do tohoto marketingového projektu a budeme se těšit, jak jejich nápady pomohou rozšířit řady soutěžících v letošním ročníku.

Členky vítězného týmu Jezinky přebírají odměnu poroty

Kromě zápočtu, jehož podmínkou byla prezentace navrženého marketingového projektu, odměnila porota nejlepší týmy. Zástupci týmu JEZINKY přebírají odměnu pro nejlepší návrh marketingové kampaně.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *